Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingové prostředí vietnamského trhu s luxusním zbožím
Ho, Thu Huong ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Campbell, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce monitoruje trh s luxusním zbožím obecně, dále analyzuje vietnamský trh s luxusním zbožím, a na základě vybraných analýz zhodnotí, zda má tento trh skutečně slibné příležitosti a perspektivu do budoucna. Dílčím cílem práce je charakterizovat typické chování vietnamského spotřebitele luxusního zboží a analyzovat a formulovat možná doporučení marketingových strategií konkrétní vybrané firmy působící na vietnamském trhu v oblasti luxusního zboží.
Franchising as a form of entering the market
Kováčiková, Petra ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Krajča, Jiří (oponent)
Cílem práce je poskytnout nový zdroj informací pro podnikatele, kteří se rozhodli vstoupit na český trh s luxusním zbožím prostřednictvím franšízy, usnadnit orientaci na světovém i českém trhu s luxusem a zakládání franšízového podniku v oblasti luxusního zboží. Práce se postupně zaměřuje na teorii franšízingu, analýzu světového i českého trhu s luxusem a na provozní manuál značky s luxusním oblečením. K analýze trhu s luxusem byly použity hlavně studie společností Bain&Co., které mapují světový trh s luxusním zbožím od r. 2003 a Ipsos Tambor, které poskytují informace o českém trhu. Franšízing je jednoznačně vhodnou formou vstupu na nové trhy s luxusním oblečením, i když nastal v oblasti luxusu odklon od velkoobchodu a pomalu narůstá podíl maloobchodu v rámci jednotlivých značek. V neposlední řadě umožňuje práce nahlédnout do provozu jednoho z obchodů a poodhalit, jak by mohl vypadat provozní manuál luxusní značky se širokým sortimentem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.